PAKIET WSPARCIA DLA SYSTEMÓW GAPGUN PRO ORAZ VECTRO Pytania i odpowiedzi

Przewiń

PAKIET WSPARCIA DLA SYSTEMÓW GAPGUN PRO ORAZ VECTRO

Pytania i odpowiedzi

 

Q: Jakie korzyści daje mi wykupienie pakietu wsparcia?

A: Pakiet wsparcia zapewnia pełne wsparcie mailowe oraz telefoniczne, a w razie potrzeby także działania na miejscu u klienta. Wsparcie obejmuje zarówno sprzęt, a więc wymianę bądź naprawę bez kosztów (o ile awaria nie nastąpiła wskutek uszkodzenia urządzenia), jak i pomoc związaną z oprogramowaniem i pisaniem narzędzi. W trakcie trwania pakietu wsparcia klienci mają także dostęp do aktualizacji oprogramowania.

 

Q: Czy zatem mogę traktować pakiet wsparcia jak przedłużenie gwarancji?

A: Tak. Wykupienie pakietu wsparcia po okresie gwarancji powoduje, że sprzęt jest objęty pełną ochroną dokładnie tak jak w okresie gwarancji.

 

Q: Jakie są dostępne rodzaje pakietów wsparcia?

A: Oferujemy kilka rodzajów pakietów, umożliwiając wybór najlepszego dla klienta:

 

  • Umowa standardowa, obejmująca wsparcie na 1 system GapGun
  • Umowa z 1 darmową kalibracją 1 głowicy w trakcie trwania pakietu
  • Umowa na dostęp do aktualizacji software
  • Specjalna umowa długoterminowa umożliwiająca przedłużenie pakietu wsparcia na 3 lata w cenie 2 lat

 

Q: Mam w firmie kilka urządzeń GapGun. Czy pakiet wsparcia obejmuje wszystkie z nich?

A: Nie. Pakiet wsparcia powiązany jest z jednym urządzeniem poprzez identyfikator sprzętowy.

 

Q: Czy pakiet wsparcia przedłuża się automatycznie?

A: Nie. Pakiet wsparcia zaczyna się z w momencie uruchomienia urządzenia i kończy po 12 miesiącach. Aby zamówić pakiet wsparcia należy skontaktować się z dystrybutorem.

 

Q: Wdrażamy nowy produkt i potrzebujemy pomocy przy budowie zaawansowanychnarzędzi i konfiguracji raportu pomiarowego dla klienta. Czy możemy liczyć na pomoc, jeśli nasz pakiet wsparcia wygasł?

A: W tym przypadku zaoferujemy odpłatną pomoc, wycenianą zależnie od czasu pracy naszych inżynierów. W ramach aktywnego pakietu wsparcia nasza pomoc jest bezpłatna.

 

Q: Nasze urządzenie uległo uszkodzeniu po okresie gwarancji i pakietu wsparcia. Co zrobić?

A: Naprawa urządzenia będzie odbywać się drogą standardową, a więc zostanie ono wysłane do serwisu producenta, po czym sporządzony zostanie kosztorys naprawy. Po akceptacji kosztów urządzenie przekazane zostanie do producenta celem naprawy. Procedura potrwa od 2 tygodni do 1 miesiąca.

 

Q: Nie możemy pozwolić sobie na tak długą niedostępność urządzenia. Czy można temu zaradzić?

A: Pakiet wsparcia pozwala zaradzić takim sytuacjom. Nasz serwis zareaguje w trakcie 24h w ciągu tygodnia roboczego i zaoferuje sprzęt zastępczy na czas naprawy. Również sama naprawa odbędzie się poza kolejką i potrwa znacznie krócej.

 

Q: Mam wykupiony pakiet wsparcia, ale urządzenie jest obecnie nieużywane. Czy mogę wydłużyć pakiet wsparcia o czas, w którym urządzenie nie pracowało?

A: Niestety nie ma takiej możliwości. Pakiet liczony jest od daty uruchomienia.

 

Q: Otrzymałem urządzenie GapGun w wyniku transferu z innej siedziby firmy za granicą. Jak sprawdzić, czy urządzenie objęte jest pakietem wsparcia? Czy będzie obowiązywał w moim zakładzie?

A: Najlepiej skontaktować się z dystrybutorem podając identyfikator sprzętowy urządzenia. Można go znaleźć na naklejce na obudowie urządzenia. Oczywiście pakiet wsparcia będzie obowiązywał  w docelowej lokalizacji, a wsparciem zajmie się lokalny dystrybutor.

 

Q: Co dokładnie daje pakiet wsparcia w obszarze oprogramowania?

A: Pakiet wsparcia umożliwia korzystanie z najnowszych wydań oprogramowania SPC3D oraz GapGun. Z uwagi na dynamiczny rozwój produktu, korzystanie z możliwie najnowszej wersji zapewnia stabilną i wydajną pracę z urządzeniem. Często nowa wersja oprogramowania daje dostęp do funkcji niedostępnych w poprzednich wydaniach.

 

Q: Skąd będę wiedział o pojawieniu się nowej wersji i jak będę mógł ją pobrać?

A: O nowych wydaniach będziemy informować drogą mailową. W wiadomości dostarczymy także link do pobrania aktualizacji. Jeśli pobranie aplikacji tą drogą nie jest możliwe, dostarczymy program na nośniku.